找回密碼
 To register

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區(qū)

打印 上一主題 下一主題

Titlebook: In mijn koffer op zolder; Levensverhalen van o José Franssen Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008

[復(fù)制鏈接]
查看: 28953|回復(fù): 59
樓主
發(fā)表于 2025-3-21 16:39:48 | 只看該作者 |倒序瀏覽 |閱讀模式
書目名稱In mijn koffer op zolder
副標(biāo)題Levensverhalen van o
編輯José Franssen
視頻videohttp://file.papertrans.cn/464/463087/463087.mp4
概述Beschrijft gebeurtenissen en ervaringen uit het leven van 27 ouderen.Verhalen van ouderen voor ouderen die veel herinneringen zullen oproepen.Dit (voor-)leesboek stimuleert het gesprek over vroeger
圖書封面Titlebook: In mijn koffer op zolder; Levensverhalen van o José Franssen Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008
描述In mijn koffer op zolder is een boek barstensvol verhalen over vroeger. Zevenentwintig ouderen schreven over gebeurtenissen en ervaringen uit hun eigen leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis. Verhalen over huizen en geuren van vroeger. Verhalen over zakgeld, zondagmorgens en zomeruitstapjes. Verhalen over oorlog en bevrijding, vaders en moeders, feesten en verdriet. Verhalen die eigen herinneringen op zullen roepen. In aanvullende interviews vertellen de ouderen wat het schrijven van die levensverhalen voor hen betekend heeft. Ouderen willen hun verhalen doorgeven, de balans opmaken, terugblikken op het geleefde leven, orde scheppen in hun eigen herinneringen of met zichzelf in het reine komen. In mijn koffer op zolder is een leesboek voor op het nachtkastje, in de luie stoel en aan de ontbijttafel. Verhalen ván ouderen vóór ouderen en ook voor degenen die belangstelling hebben voor hun geschiedenis.Maar het is ook een voorleesboek:als we verhalen voorlezen aan geliefden, vaders, moeders en oude mensen die we kennen, worden nieuwe verhalen wakker en komen we in gesprek met elkaar over vroeger. Maar het is ook een voorleesboek: al
出版日期Book 2008Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-7659-9
isbn_ebook978-90-313-7659-9
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2008
The information of publication is updating

書目名稱In mijn koffer op zolder影響因子(影響力)

書目名稱In mijn koffer op zolder影響因子(影響力)學(xué)科排名

書目名稱In mijn koffer op zolder網(wǎng)絡(luò)公開度

書目名稱In mijn koffer op zolder網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名

書目名稱In mijn koffer op zolder被引頻次

書目名稱In mijn koffer op zolder被引頻次學(xué)科排名

書目名稱In mijn koffer op zolder年度引用

書目名稱In mijn koffer op zolder年度引用學(xué)科排名

書目名稱In mijn koffer op zolder讀者反饋

書目名稱In mijn koffer op zolder讀者反饋學(xué)科排名

單選投票, 共有 0 人參與投票

0票 0%

Perfect with Aesthetics

0票 0%

Better Implies Difficulty

0票 0%

Good and Satisfactory

0票 0%

Adverse Performance

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用戶組沒有投票權(quán)限
沙發(fā)
發(fā)表于 2025-3-21 22:35:27 | 只看該作者
板凳
發(fā)表于 2025-3-22 04:21:00 | 只看該作者
,‘Al schrijvend ontdekte ik mijn thema steeds opnieuw’, Mijn verhaien en gedichten verstopte ik op een geheime plaats in de lindeboom.lk heb altijd graag geschreven, op de middeibare school schreef ik graag opstellen en ik kreeg er goede punten voor. Ik las ook graag, ik heb eindeloos veel gelezen.
地板
發(fā)表于 2025-3-22 06:32:50 | 只看該作者
,‘Voor het eerst in mijn leven had ik een hele dag voor mijzelf’,leren en schreef weleens over iets dat gebeurd was. Ik was niet per se op zoek naar mijn eigen levensverhaal, ik wilde eenvoudigweg iets doen op maandag. Ik was 49 en je moest vijftig jaar zijn om mee te kunnen doen. Maar ik wilde zo graag meedoen, dat ik heb gezegd dat ikvijftig was.
5#
發(fā)表于 2025-3-22 10:54:54 | 只看該作者
,‘Er komen steeds herinneringen bij’,k zes jaar was. Mijn moeder moest toen voor ons drie?n de kost verdienen, want behalve een levensverzekering was er niets, er waren nog geen sociale voorzieningen. Gelukkig was moeder creatief, ze roeide met de riemen die ze had. Zij overleed toen ik vijftien was.
6#
發(fā)表于 2025-3-22 14:03:09 | 只看該作者
7#
發(fā)表于 2025-3-22 19:53:11 | 只看該作者
Book 2008Latest editionn leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis. Verhalen over huizen en geuren van vroeger. Verhalen over zakgeld, zondagmorgens en zomeruitstapjes. Verhalen over oorlog en bevrijding, vaders en moeders, feesten en verdriet. Verhalen die eigen herinneri
8#
發(fā)表于 2025-3-22 23:15:19 | 只看該作者
,‘Ik ben doorgegaan met schrijven en stuurde de verhalen naar een uitgever’,gedachte “baat het niet, dan schaadt het niet” schreef ik me in. Ik wilde niet zozeer over mezelf of over het verleden schrijven, maar een stimulans krijgen om er weer mee te beginnen. Aanwijzingen voor de techniek en opbouw van verhalen, en respons op mijn teksten.
9#
發(fā)表于 2025-3-23 05:09:07 | 只看該作者
,‘In het detail wordt het geheel zichtbaar’,getjes en was gelukkig als ik mijn fantasie kon laten gaan, als ik beelden kon oproepen om er zelf verhalen mee te maken. Bij het schrijven van opstellen was ik trouwens niet bezig met de taal of het taalgebruik, en zó vrij was het nu ook weer niet, want je kreeg altijd een aantal opsteltitels waaruit je moest kiezen.
10#
發(fā)表于 2025-3-23 09:00:07 | 只看該作者
,‘De herinneringen zijn helemaal van mijzelf’,Later kwam die droom af en toe terug. Ik schrijf nog steeds voor mijzelf en ik probeer nu een nichtje van mij te stimuleren, die schrijft ook graag. Ik zat al eerder in een schrijfgroep, in Middelburg, zo‘n dertien jaar geleden. De begeleider vond dat mijn schrijven een filosofische inslag had. Dat is ook zo, ik filosofeer graag.
 關(guān)于派博傳思  派博傳思旗下網(wǎng)站  友情鏈接
派博傳思介紹 公司地理位置 論文服務(wù)流程 影響因子官網(wǎng) 吾愛論文網(wǎng) 大講堂 北京大學(xué) Oxford Uni. Harvard Uni.
發(fā)展歷史沿革 期刊點評 投稿經(jīng)驗總結(jié) SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系數(shù) 清華大學(xué) Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手機版|小黑屋| 派博傳思國際 ( 京公網(wǎng)安備110108008328) GMT+8, 2026-1-18 15:17
Copyright © 2001-2015 派博傳思   京公網(wǎng)安備110108008328 版權(quán)所有 All rights reserved
快速回復(fù) 返回頂部 返回列表
富顺县| 雅安市| 城固县| 崇明县| 景宁| 定兴县| 乌海市| 阜城县| 黄陵县| 镇远县| 遂宁市| 临湘市| 雷波县| 祁东县| 龙口市| 乌恰县| 南丹县| 建湖县| 琼结县| 济阳县| 昌都县| 庄河市| 汝阳县| 西贡区| 洪洞县| 辽阳市| 正阳县| 文山县| 翼城县| 绥棱县| 漠河县| 镇原县| 浙江省| 万安县| 乌兰县| 淳安县| 绩溪县| 竹山县| 台山市| 凤翔县| 黎平县|