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Titlebook: Rehabilitation in Kardiologie und Angiologie; Rainer Buchwalsky,Gerhard Blümchen Book 1994 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1994 Angiolog

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樓主: sprawl
21#
發(fā)表于 2025-3-25 05:02:27 | 只看該作者
Rainer Buchwalsky,Gerhard Blümchen formal specifications of the programs being analyzed. Moreover, many of these tools and techniques require such specifications to be written in a particular style, or follow certain patterns, in order to obtain an acceptable performance from the corresponding analyses. Thus, having a formal specifi
22#
發(fā)表于 2025-3-25 09:41:55 | 只看該作者
Rainer Buchwalsky,Gerhard Blümchenpositional dynamic logic. The dynamisation method, introduced in [.], contributed on this direction with a systematic parametric way to construct Many-valued Dynamic Logics able to handle systems where the uncertainty is a prime concern. The instantiation of this method with the ?ukasiewicz arithmet
23#
發(fā)表于 2025-3-25 11:39:13 | 只看該作者
lly translated to a semi-formal language such as UML. This design model gives support to the development of the system in a programming language. Although natural language is easy to use, it is intrinsically ambiguous. Undesired effects may arise, as the errors generated by misinterpretation of the
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:47:44 | 只看該作者
25#
發(fā)表于 2025-3-25 23:54:22 | 只看該作者
,Koinzidenz von koronarer Herzkrankheit und peripherer arterieller Verschlu?krankheit,. Je nach angewandten Untersuchungsmethoden liegen bei koronarer Herzerkrankung die Prozents?tze für die gleichzeitig bestehende periphere arterielle Verschlu?krankheit unterschiedlich hoch, und zwar zwischen 8% und 91% (s. Tabelle 17).
26#
發(fā)表于 2025-3-26 01:12:43 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 07:48:53 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:55:07 | 只看該作者
29#
發(fā)表于 2025-3-26 16:21:35 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 18:40:08 | 只看該作者
Sozialmedizinische Aspekte,nmenschlicher Ordnungen und Beziehungen auf famili?rer, politischer, kultureller und sportlicher Ebene, entsprechend den Neigungen und F?higkeiten des Patienten. Weiteres Ziel ist die Abwendung der Pflegebedürftigkeit des chronisch kranken Patienten; dies setzt eine entsprechende, individuell abgestufte kardiologische Funktionsdiagnostik voraus.
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