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Titlebook: Management of Acute Coronary Syndromes; Christopher P. Cannon Book 1999 Springer Science+Business Media New York 1999 myocardial infarctio

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樓主: 尤指植物
21#
發(fā)表于 2025-3-25 07:00:26 | 只看該作者
22#
發(fā)表于 2025-3-25 08:37:47 | 只看該作者
Sanjeev Puri MD,Bernard R. Chaitman MD, FACCwerden müssen, um (von Mitgliedern, externen Partnern und Entscheidern der Branche) als ?erfolgreich“ wahrgenommen zu werden. Dies geschieht auf der Grundlage von Erfahrungen, die der Verfasser seit Juli 2014 in seiner Rolle als Projektmanager des Netzwerkes Gesundheitswirtschaft Münsterland e.V./de
23#
發(fā)表于 2025-3-25 14:23:00 | 只看該作者
d gesch?tzt, dass es bis zum Jahr 2020 durch Verdünnung der augen?rztlichen Versorgung zu einer Versorgungsabnahme von ca. 11 % und es zu einer Zunahme von augen?rztlich versorgungsbedürftigen Personen kommen wird. Die augen?rztliche Versorgung sollte mit einem mobilen telemedizinischen Augenuntersu
24#
發(fā)表于 2025-3-25 16:24:26 | 只看該作者
The Spectrum of Myocardial Ischemiamyocardial infarction (MI), and Q-wave MI. However, the recent understanding of the conversion of a stable atherosclerotic lesion to a plaque rupture with thrombosis has provided a unifying hypothesis for the etiology of acute coronary syndromes .. The concept of myocardial ischemia as a spectrum pr
25#
發(fā)表于 2025-3-26 00:03:58 | 只看該作者
Linking Biochemical, Pathologic, and Clinical Events in Acute Coronary Syndromesplaques. The sudden or rapidly progressive transition from a stable to an unstable clinical state implies increasing activity within the atheromatous core. Indeed, patients with unstable angina, non-ST-segment elevation myocardial infarction (MI), and ST-segment elevation MI are all at the metamorph
26#
發(fā)表于 2025-3-26 00:47:39 | 只看該作者
27#
發(fā)表于 2025-3-26 07:34:59 | 只看該作者
28#
發(fā)表于 2025-3-26 11:18:06 | 只看該作者
29#
發(fā)表于 2025-3-26 15:38:15 | 只看該作者
30#
發(fā)表于 2025-3-26 17:02:15 | 只看該作者
Serum Markers for Diagnosis and Risk Stratification in Acute Coronary Syndromests (EDs) with suspected or actual acute coronary syndromes. Of the more than 6 million patients who present to EDs in the United States each year for evaluation of chest pain or anginal-equivalent symptoms, only about 15% are identified as having an acute myocardial infarction (MI). Conversely, the
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