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標(biāo)題: Titlebook: Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension; Thomas F. Lüscher,Norman Meyer Kaplan Conference proceedings 1992 Springer Verlag, Ber [打印本頁]

作者: 萬能    時(shí)間: 2025-3-21 17:09
書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension影響因子(影響力)




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension被引頻次




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension年度引用




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension年度引用學(xué)科排名




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension讀者反饋




書目名稱Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension讀者反饋學(xué)科排名





作者: 諷刺滑稽戲劇    時(shí)間: 2025-3-21 21:39
Radioisotope Renographyth minute, the increment of radioactivity in the two kidneys minus the simultaneously decreasing background activity theoretically parallels their individual blood flow. Comparison of this part in each of the curves of the two kidneys may yield abnormal asymmetric hippurate uptake, indicating asymmetric renal blood flow (RBF).
作者: PALMY    時(shí)間: 2025-3-22 01:24
Percutaneous Transluminal Angioplasty: Techniques, Results and Complicationsn patients with unilateral than bilateral disease. Patients with bilateral disease not only present with more severe and difficult to control hypertension but may have coexistent renal failure and/or congestive heart failure with or without proteinuria.
作者: GLEAN    時(shí)間: 2025-3-22 05:12
Epidemiology and Clinical Importance of Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension. Claims that one or another are responsible for up to 20% of all hypertension repeatedly appear from investigators whoe are particularly interested in that category of hypertension and therefore see a highly selected population.
作者: 冥界三河    時(shí)間: 2025-3-22 12:36

作者: 大炮    時(shí)間: 2025-3-22 15:51
Noninvasive Assessment of Human Renal Blood Flow by Ultrasonic Doppler Flowmetrygrafts [6, 7]. Many subsequent reports have followed. We will review the basic principles of noninvasive DF and its present applications to the human renal vasculature. As with all diagnostic tests, interpretation of the reported results in renal vessels should be made with careful consideration of the study design and the control of bias [8, 9].
作者: 雄偉    時(shí)間: 2025-3-22 17:38

作者: 過份艷麗    時(shí)間: 2025-3-22 23:01

作者: 籠子    時(shí)間: 2025-3-23 04:18

作者: AUGER    時(shí)間: 2025-3-23 08:06
Glomerular Hemodynamics and Experimental Renal Injury end-stage renal failure develops. In individual patients, the loss of filtration rate is linear with time and may occur despite remission of the disease process that initially damaged the kidney [59]. While progress in dialysis and transplantation has been great, therapies with prevent progressive
作者: Arb853    時(shí)間: 2025-3-23 11:19

作者: CREEK    時(shí)間: 2025-3-23 13:53

作者: preservative    時(shí)間: 2025-3-23 19:46
Pathology and Pathogenesis of Renovascular Hypertensionion (Table 1). The vascular lesion may involve any segment or branch of the renal arteries or an aberrant artery supplying the kidney. However, not every stenosis or aneurysm of the renal circulation is causally related to hypertension in an individual patient. Indeed, renal artery stenoses or aneur
作者: reject    時(shí)間: 2025-3-24 01:09

作者: 外向者    時(shí)間: 2025-3-24 02:53

作者: 串通    時(shí)間: 2025-3-24 07:12

作者: abreast    時(shí)間: 2025-3-24 13:30

作者: prosperity    時(shí)間: 2025-3-24 17:05
Noninvasive Assessment of Human Renal Blood Flow by Ultrasonic Doppler Flowmetryial complex exists for the development, marketing, and distribution of these diagnostic instruments. Recently, image-guided DF has been applied to the deep-lying blood vessels of the human abdomen [2, 3]. Specifically, early attempts were made to examine native human renal arteries [4, 5] and renal
作者: 偏狂癥    時(shí)間: 2025-3-24 22:57
The Renin-Sodium Profile and the Captopril Test as Tools for the Diagnosis of Renovascular Hypertensof 5% hypertensive patients [1–6]. However, current speculative estimates have begun edging closer to the figure of 20%, proposed in 1964 by DeBakey and associates [7]. Behind this change are recent advances in screening and diagnostic technologies, to be discussed below, that have broadened and con
作者: Ischemia    時(shí)間: 2025-3-25 02:50
Surgical Management of Main Renal Artery Diseasemonstrated that constriction of a renal artery produced atrophy of the involved kidney resulting in hypertension. In 1937 Butler [1] reported remission of hypertension due to pyelonephritis after nephrectomy. In 1956, however, Smith [21] reviewed 575 cases of patients with hypertension and a small k
作者: CLASP    時(shí)間: 2025-3-25 07:24
Surgical Management of Branch Renal Arterial Diseasefibroplasia [7]. Other causes of branch disease include an arterial aneurysm, arteriovenous malformation, Takayasu’s arteritis, neurofibromatosis, trauma, and, rarelyll, atherosclerosis. The typical clinical presentation for most of these disorders is in children or young adults with recently discov
作者: glowing    時(shí)間: 2025-3-25 09:59

作者: CUMB    時(shí)間: 2025-3-25 13:06

作者: 暴露他抗議    時(shí)間: 2025-3-25 16:43
Medical Therapy in Renovascular Hypertension: Angiotensin-Converting Enzyme Inhibitorsnts is around 3%–5% and it appears to be more frequent in white than in black patients [1, 2, 3]. The medical therapy of renovascular hypertension is basically no different from that of essential hypertension. In the 1960s and 1970s, the blood pressure control obtained with conventional therapy in p
作者: 輕率的你    時(shí)間: 2025-3-25 22:32

作者: larder    時(shí)間: 2025-3-26 01:13
F. J. Salazar,T. Quesadartung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: 蝕刻術(shù)    時(shí)間: 2025-3-26 06:30

作者: 施加    時(shí)間: 2025-3-26 11:19
G. Stuckmann,F. Antonucci,C. Zollikoferrtung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: Aphorism    時(shí)間: 2025-3-26 13:37
G. G. Geyskesrtung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: visceral-fat    時(shí)間: 2025-3-26 18:28
P. S. Avasthi,K. W. Tawney,E. R. Greenertung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: 絕食    時(shí)間: 2025-3-27 00:58

作者: Encumber    時(shí)間: 2025-3-27 01:36

作者: garrulous    時(shí)間: 2025-3-27 05:51

作者: ferment    時(shí)間: 2025-3-27 11:06
T. A. Sosrtung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: arabesque    時(shí)間: 2025-3-27 16:02
F. Mahlerrtung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: 供過于求    時(shí)間: 2025-3-27 20:13
J. C. Ferraro,A. B. Weder,A. J. Zweiflerrtung der Ergebnisse - Mit Praxistipps und potentiellen Fallstricken...Nach den Leitlinien der DGIM, DGE, DDG..Mit einem Geleitwort von Professor J. Sch?lmerich, Regensburg (Kongresspr?sident der DGIM in 2010).978-3-642-00736-1
作者: Petechiae    時(shí)間: 2025-3-28 00:12

作者: Gum-Disease    時(shí)間: 2025-3-28 04:23
Renovascular and Renal Parenchymatous Hypertension
作者: Nomadic    時(shí)間: 2025-3-28 10:13

作者: 不成比例    時(shí)間: 2025-3-28 13:44
Glomerular Hemodynamics and Experimental Renal Injury end-stage renal failure develops. In individual patients, the loss of filtration rate is linear with time and may occur despite remission of the disease process that initially damaged the kidney [59]. While progress in dialysis and transplantation has been great, therapies with prevent progressive kidney damage in humans have yet to be identified.
作者: 恭維    時(shí)間: 2025-3-28 16:59

作者: 慢慢流出    時(shí)間: 2025-3-28 18:54
N. M. Kaplan mu? die Tag-zu-Tag-Variation berechnet werden, um die zu erwartenden Schwankungen bei Verlaufsbeobachtungen aufzudecken. Eine Beurteilung der Reproduzierbarkeit der Methode ergibt sich aus der Intraobserver-Variation, für die durch ein- und denselben Untersucher dieselben Herzaktionen zu verschiede
作者: 朦朧    時(shí)間: 2025-3-29 02:16

作者: COUCH    時(shí)間: 2025-3-29 06:29

作者: Relinquish    時(shí)間: 2025-3-29 10:08
The Kidney and Regulation of Blood Pressurech more striking than the disturbance of renal function, even though the original abnormality was in the kidney. For this reason, the importance of changes in renal function in causing hypertension has often been underestimated.
作者: Robust    時(shí)間: 2025-3-29 12:06
Sodium, the Kidney, and Hypertensionn use of the term “salary.” The words “salubrious” and “salutary”, both terms of unambiguous approbation, owe their origins to the same root. Salt is still employed as a major currency in isolated mountain areas in Nepal and the Andes.
作者: Badger    時(shí)間: 2025-3-29 19:37

作者: 過時(shí)    時(shí)間: 2025-3-29 20:14
Surgical Management of Branch Renal Arterial Diseasearization in these younger patients is the presence of significant associated hypertension. Although new medical agents, such as beta-blockers and converting enzyme inhibitors, have proven very effective in treating renin-mediated hypertension, they have no place in the definitive treatment of young
作者: DUCE    時(shí)間: 2025-3-30 02:57

作者: 使增至最大    時(shí)間: 2025-3-30 04:30
N. M. Kaplanerten zu einer systemati-schen Untersch?tzung von Volumen und Ejektionsfraktion des linken Ventrikels. Die angio-graphisch ermittelten Normwerte dieser Parameter k?nnen somit nicht als gültige Ausgangs-und Bezugsgr??en für die Ultraschall-Funktionsdiagnostik des Herzens herangezogen und übernommen w
作者: 消滅    時(shí)間: 2025-3-30 09:26
hmen der Diagnostik der koronaren Herzerkrankung besitzt die M-mode-Echokardiographie nur eine geringe Bedeutung. Erst durch die Einführung der zweidimensionalen Echokardiographie sind deren Limitierungen aufgehoben worden, da der linke Ventrikel nun in multiplen Schnittebenen in seiner gesamten Kon
作者: 不滿分子    時(shí)間: 2025-3-30 16:22
T. F. Lüscher,J. T. Lie,S. G. Shepstzdiagnostik und Therapie führen und belasten unn?tig den Patienten..Für alle, die endokrinologische Funktionstests durchführen und bewerten: Endokrinologen, Diabetologen, Gyn?kologen, Urologen, Andrologen, P?diater, Internisten ….Alles, was wichtig ist.Die 175 wichtigsten Funktionstests und Hormonp
作者: affluent    時(shí)間: 2025-3-30 17:00

作者: 小說    時(shí)間: 2025-3-30 20:47

作者: cartilage    時(shí)間: 2025-3-31 03:51

作者: Nonporous    時(shí)間: 2025-3-31 05:04
G. G. Geyskes.Maximal anwendergerecht mit konkreten, verl?sslichen Werten.Sicherheit für Diagnostik und Bewertung..Der Leitfaden zur endokrinologischen Funktionsdiagnostik hilft, eine effiziente Diagnostik durchzuführen und verwertbare, zuverl?ssige Ergebnissen zu erstellen. Untaugliche bzw. irreführende Ergebni
作者: 分散    時(shí)間: 2025-3-31 10:30

作者: HUMP    時(shí)間: 2025-3-31 15:45

作者: 磨坊    時(shí)間: 2025-3-31 21:15
L. K. von Segesser,F. Largiadèr,M. Turina.Maximal anwendergerecht mit konkreten, verl?sslichen Werten.Sicherheit für Diagnostik und Bewertung..Der Leitfaden zur endokrinologischen Funktionsdiagnostik hilft, eine effiziente Diagnostik durchzuführen und verwertbare, zuverl?ssige Ergebnissen zu erstellen. Untaugliche bzw. irreführende Ergebni
作者: 側(cè)面左右    時(shí)間: 2025-3-31 22:31

作者: 剝皮    時(shí)間: 2025-4-1 01:57

作者: 整頓    時(shí)間: 2025-4-1 06:14
F. Mahler.Maximal anwendergerecht mit konkreten, verl?sslichen Werten.Sicherheit für Diagnostik und Bewertung..Der Leitfaden zur endokrinologischen Funktionsdiagnostik hilft, eine effiziente Diagnostik durchzuführen und verwertbare, zuverl?ssige Ergebnissen zu erstellen. Untaugliche bzw. irreführende Ergebni




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