派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: In mijn koffer op zolder; Levensverhalen van o José Franssen Book 2008Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2008 [打印本頁(yè)]

作者: clot-buster    時(shí)間: 2025-3-21 16:39
書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder影響因子(影響力)

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder影響因子(影響力)學(xué)科排名

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder被引頻次

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder被引頻次學(xué)科排名

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder年度引用

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder年度引用學(xué)科排名

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder讀者反饋

書(shū)目名稱In mijn koffer op zolder讀者反饋學(xué)科排名

作者: 歸功于    時(shí)間: 2025-3-21 22:35

作者: ATRIA    時(shí)間: 2025-3-22 04:21
,‘Al schrijvend ontdekte ik mijn thema steeds opnieuw’, Mijn verhaien en gedichten verstopte ik op een geheime plaats in de lindeboom.lk heb altijd graag geschreven, op de middeibare school schreef ik graag opstellen en ik kreeg er goede punten voor. Ik las ook graag, ik heb eindeloos veel gelezen.
作者: 尊嚴(yán)    時(shí)間: 2025-3-22 06:32
,‘Voor het eerst in mijn leven had ik een hele dag voor mijzelf’,leren en schreef weleens over iets dat gebeurd was. Ik was niet per se op zoek naar mijn eigen levensverhaal, ik wilde eenvoudigweg iets doen op maandag. Ik was 49 en je moest vijftig jaar zijn om mee te kunnen doen. Maar ik wilde zo graag meedoen, dat ik heb gezegd dat ikvijftig was.
作者: Kaleidoscope    時(shí)間: 2025-3-22 10:54
,‘Er komen steeds herinneringen bij’,k zes jaar was. Mijn moeder moest toen voor ons drie?n de kost verdienen, want behalve een levensverzekering was er niets, er waren nog geen sociale voorzieningen. Gelukkig was moeder creatief, ze roeide met de riemen die ze had. Zij overleed toen ik vijftien was.
作者: 有斑點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-22 14:03

作者: 尊嚴(yán)    時(shí)間: 2025-3-22 19:53
Book 2008Latest editionn leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis. Verhalen over huizen en geuren van vroeger. Verhalen over zakgeld, zondagmorgens en zomeruitstapjes. Verhalen over oorlog en bevrijding, vaders en moeders, feesten en verdriet. Verhalen die eigen herinneri
作者: 拱形面包    時(shí)間: 2025-3-22 23:15
,‘Ik ben doorgegaan met schrijven en stuurde de verhalen naar een uitgever’,gedachte “baat het niet, dan schaadt het niet” schreef ik me in. Ik wilde niet zozeer over mezelf of over het verleden schrijven, maar een stimulans krijgen om er weer mee te beginnen. Aanwijzingen voor de techniek en opbouw van verhalen, en respons op mijn teksten.
作者: ascend    時(shí)間: 2025-3-23 05:09
,‘In het detail wordt het geheel zichtbaar’,getjes en was gelukkig als ik mijn fantasie kon laten gaan, als ik beelden kon oproepen om er zelf verhalen mee te maken. Bij het schrijven van opstellen was ik trouwens niet bezig met de taal of het taalgebruik, en zó vrij was het nu ook weer niet, want je kreeg altijd een aantal opsteltitels waaruit je moest kiezen.
作者: 真實(shí)的人    時(shí)間: 2025-3-23 09:00
,‘De herinneringen zijn helemaal van mijzelf’,Later kwam die droom af en toe terug. Ik schrijf nog steeds voor mijzelf en ik probeer nu een nichtje van mij te stimuleren, die schrijft ook graag. Ik zat al eerder in een schrijfgroep, in Middelburg, zo‘n dertien jaar geleden. De begeleider vond dat mijn schrijven een filosofische inslag had. Dat is ook zo, ik filosofeer graag.
作者: 水汽    時(shí)間: 2025-3-23 11:34
,‘Al schrijvend maakte ik de schatten in mijn levensverhaal weer zichtbaar’,ik mocht ze zelf uitzoeken. Ik las alles wat los en vast zat. Ik las zelfs zoveel dat ik eens met mijn hoofd tegen een lantarenpaal aan botste, met als resultaat een dikke bult. “Je verleest je verstand”, zeiden ze thuis.
作者: 一起平行    時(shí)間: 2025-3-23 15:36
,‘Ik werd geconfronteerd met mijn ontwikkeling: een leerzaam proces’, aardig mijn leven heb kunnen leven. Ik vroeg me wel af of ik goed Nederlands zou kunnen schrijven, want in mijn werk had ik altijd in jargon moeten werken en mijn taal was behoorlijk gedeformeerd. Zou ik wel “gewoon” kunnen schrijven en zou ik bij mijn jeugdherinneringen kunnen komen?
作者: HACK    時(shí)間: 2025-3-23 20:44
,‘Ik wilde de kinderen vertellen hoe wij hier kwamen’,rieven leren schrijven in de cursus voor het middenstandsdiploma, zakelijke brieven. Met schrijven was ik verder niet bezig. Over de cursus levensverhalen schrijven las ik in een advertentie in de krant. Misschien is dit wel iets voor mij, dacht ik.
作者: Allergic    時(shí)間: 2025-3-23 23:33

作者: periodontitis    時(shí)間: 2025-3-24 02:30
,‘Ik voelde mij na het schrijven een ander mens’,n ik 21 was. Ik weet niet of ze erin gelezen heeft. Er stond niets over haar in;dat was wel het minste wat me interesseerde, wat mijn moeder deed! Ik schreef over vriendinnen en over wat we meemaakten in die tijd. Toen ik terugk wam van een vakantie, was alles weg. Ook de boeken van school, die ik bewaard had, en mijn gedichten.
作者: PATHY    時(shí)間: 2025-3-24 06:42
,‘Zonder mij had niemand deze geschiedenis vastgelegd’, gemaakt, ging over in andere handen en het afscheid betekende veel voor mij. Als laatste directeur die de naam Van de Boei droeg, wilde ik bij mijn afscheid van het bedrijf dat sinds 1740 bestond, iets doen met de geschiedenis.
作者: 有毛就脫毛    時(shí)間: 2025-3-24 14:37

作者: 仲裁者    時(shí)間: 2025-3-24 18:30
INLEIDING: Het levensverhaal en ik zijn onafscheidelijk,gblikken en leren van je eigen verhaal. We hebben het over het doorgeven van de erfenis, over schrijven, over de kracht van het vertelien van je geschiedenis… Elk gesprek, elk verhaal is een cadeau. Telkens weerga ik blij en vervuld naarhuis.
作者: 變態(tài)    時(shí)間: 2025-3-24 22:12
,‘Door te schrijven over mijn leven bevestig ik mezelf’,et was voor mij heel bevrijdend te ontdekken, dat ik mijn fantasie kon gebruiken en dat ik alles niet zo precies hoefde op te schrijven zoals het wás. Dat ik dat ook van mijzelf mocht en dat ik daarmee de eerlijkheid geen geweld aandeed. Want ik leerde: ik schrijf een verhaal, het verhaal is van mij en ik kan het opschrijven zoals ik dat wil.
作者: 蟄伏    時(shí)間: 2025-3-24 23:26
,‘Door te spelen met taal vond ik het schrijfplezier terug’,n eigen leven vast te leggen; ik wilde orde scheppen in wat ik al geschreven had. Daarom deed ik mee aan een cursus levensverhalen schrijven; ik hoopte nieuwe uitgangspunten te krijgen voor het ophalen van herinneringen. Het leek me ook leuk om mensen te ontmoeten die hetzelfde doel hadden, mensen die min of meer bij mijn generatie horen.
作者: 頭腦冷靜    時(shí)間: 2025-3-25 03:33
n.Dit (voor-)leesboek stimuleert het gesprek over vroegerIn mijn koffer op zolder is een boek barstensvol verhalen over vroeger. Zevenentwintig ouderen schreven over gebeurtenissen en ervaringen uit hun eigen leven. Verhalen over lentes en liefdes van toen, de eerste auto, een baljurk en het badhuis
作者: Aboveboard    時(shí)間: 2025-3-25 10:10
Josephine Duboismost of them .. The interaction of company law and the law of succession is of special importance for such family businesses. Legal advisors apply inheritance, company and tax law as well as the law of foundations to design business transfers to the next generation. Often, the transferor gives up co
作者: 簡(jiǎn)略    時(shí)間: 2025-3-25 12:07

作者: 縱火    時(shí)間: 2025-3-25 19:24
Veroon Snaterr für Wirtschaft, Familie und Jugend, Mittelstandsbericht 2012, 70 ff). They contribute to the job creation and economic achievement to a large extent. So family enterprises, which are resident in Austria, employ 70 % of the employees (Mandl, Obenaus 2008: 5; http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_2
作者: Flustered    時(shí)間: 2025-3-25 21:36

作者: 吼叫    時(shí)間: 2025-3-26 01:11
Afra van den Berg design of a company tax system that reflects the way EU mulHaving spent almost fifty years of my life defending the separate accou- ing, arm‘s length pricing method, I have to admit that I was somewhat surprised to be asked to contribute to a book suggesting that the European Union might do well to
作者: 東西    時(shí)間: 2025-3-26 05:17

作者: Palpitation    時(shí)間: 2025-3-26 09:42

作者: Flagging    時(shí)間: 2025-3-26 15:07

作者: lipoatrophy    時(shí)間: 2025-3-26 20:49
Ria Vernooij design of a company tax system that reflects the way EU mulHaving spent almost fifty years of my life defending the separate accou- ing, arm‘s length pricing method, I have to admit that I was somewhat surprised to be asked to contribute to a book suggesting that the European Union might do well to
作者: Deadpan    時(shí)間: 2025-3-27 00:00

作者: Keratin    時(shí)間: 2025-3-27 01:14

作者: Crayon    時(shí)間: 2025-3-27 08:09

作者: 無(wú)可爭(zhēng)辯    時(shí)間: 2025-3-27 13:11

作者: BET    時(shí)間: 2025-3-27 14:24
,‘Ik heb geleerd vrede te hebben met mijn verhaal’,l. Ik moest al vroeg werken op de boerderij, mijn moeder was weduwe. Iktrouwdeen kreegzeven kinderen. In de loop van de jaren werden mijn kinderen steeds knapper, ze leerden Frans en Engels, en ik maakte alleen maar thee en heerlijke roomsoesjes voor de zondag; ik deed het huishouden. Als de kindere
作者: Blood-Clot    時(shí)間: 2025-3-27 21:31

作者: 英寸    時(shí)間: 2025-3-27 22:45
,‘Al schrijvend ontdekte ik mijn thema steeds opnieuw’, Mijn verhaien en gedichten verstopte ik op een geheime plaats in de lindeboom.lk heb altijd graag geschreven, op de middeibare school schreef ik graag opstellen en ik kreeg er goede punten voor. Ik las ook graag, ik heb eindeloos veel gelezen.
作者: Ascribe    時(shí)間: 2025-3-28 05:13

作者: 濕潤(rùn)    時(shí)間: 2025-3-28 09:24
,‘Door te schrijven over mijn leven bevestig ik mezelf’,ik vroeg me af of ik het kón, schrijven. Ik wist dat ik kon vertellen, maar schrijven? De uitnodiging voor de cursus sprak mij aan en de docente vond ik een aardige persoon. Er is altijd meer dan één invalshoek om aan iets mee te doen. Daarna ging ik verder en toen begon het eigenlijk pas voor mij.
作者: 土產(chǎn)    時(shí)間: 2025-3-28 10:46
,‘Al schrijvend maakte ik de schatten in mijn levensverhaal weer zichtbaar’, gezin met tien kinderen en ik las ook heel graag en veel. Ik haalde de boeken aan de overkant van de straat, in de pastorie waar de bibliotheek was; ik mocht ze zelf uitzoeken. Ik las alles wat los en vast zat. Ik las zelfs zoveel dat ik eens met mijn hoofd tegen een lantarenpaal aan botste, met al
作者: Fraudulent    時(shí)間: 2025-3-28 16:17

作者: 注意    時(shí)間: 2025-3-28 21:26
,‘Ik wilde de kinderen vertellen hoe wij hier kwamen’,58 was dat. Nu ben ik al vijftig jaar hier. Ik heb nooit geschreven. Wel opstellen op school, je moest dat doen. En brieven aan mijn familie. Ik heb brieven leren schrijven in de cursus voor het middenstandsdiploma, zakelijke brieven. Met schrijven was ik verder niet bezig. Over de cursus levensverh
作者: Maximize    時(shí)間: 2025-3-29 02:22
,‘Ik geef vorm aan mijn levensverhaal, zonder dat anderen het kunnen herkennen’, op mijn leven, zien dat ik wel met mijn eigen verhaal bezig was. Het moment van afscheid nemen van mijn werk was bijvoorbeeld erg belangrijk. Toen ik in mijn 55e levensjaar wegging van de opleiding ergotherapie, toen nog in Hoensbroek, een opleiding die ik zelf mee van de grand heb getild, hield ik
作者: 杠桿    時(shí)間: 2025-3-29 04:38
,‘Ik ben doorgegaan met schrijven en stuurde de verhalen naar een uitgever’,en zag. Mijn eerste gedachte was: wat melig. Wie schrijft d áár nu over? Ik vond het eigenlijk niks voor mij. Maar toch, toen ik er een tweede keer langsliep, werd ik nieuwsgierig. Ik schreefvroeger toch ook? Ik had zelfs kinderverhalen gepubliceerd. Door mijn hectische leven was het er op een bepaa
作者: 無(wú)彈性    時(shí)間: 2025-3-29 10:27
,‘Ik ben mijn eigen verhalen meer gaan waarderen’, blocnotes vol. Ik schreef de ellende van me af. Nog niet lang geleden heb ik het meeste weggedaan. Ik vroeg me af: moet ik dát mijn kinderen nalaten? Nee dus. Als ik nu ellende schrijf, scheur ik het daarna kapot. Maar het helpt wel: al schrijvende kom ik tot inzichten.Zo heb ik schrijvend geleerd
作者: 令人心醉    時(shí)間: 2025-3-29 12:59
,‘Voor het eerst in mijn leven had ik een hele dag voor mijzelf’,leren en schreef weleens over iets dat gebeurd was. Ik was niet per se op zoek naar mijn eigen levensverhaal, ik wilde eenvoudigweg iets doen op maandag. Ik was 49 en je moest vijftig jaar zijn om mee te kunnen doen. Maar ik wilde zo graag meedoen, dat ik heb gezegd dat ikvijftig was.
作者: 好忠告人    時(shí)間: 2025-3-29 17:30

作者: AMBI    時(shí)間: 2025-3-29 23:36

作者: FOR    時(shí)間: 2025-3-30 01:00

作者: 憤慨一下    時(shí)間: 2025-3-30 04:25
,‘In het detail wordt het geheel zichtbaar’,eren. We hadden een bibliotheek in het parochiehuis met veel romans en streekromans en er was een schoolbibliotheek, waar ik wel eens een boek leende. Met Sinterklaas kreeg iedereen bij ons thuis een boek. Maar liever nog knutselde ik: ik maakte poppenkastjes, figuurzaagde boerderijbeestjes, legde e
作者: Hirsutism    時(shí)間: 2025-3-30 11:59
,‘Ik zie nu dat mijn levensverhaal eigenlijk heel gewoon is’,e zijn, het levensverhaal is directer en vanuit de emotie geschreven. Ik ben ertoe gekomen om mijn levensverhaal te gaan schrijven toen ik begon met opruimen, een jaar of acht geleden. Met het ouder worden heb ik daar behoefte aan gekregen. Ik vond allerlei brieven en opstellen, dingen die ik zelf g
作者: Parameter    時(shí)間: 2025-3-30 14:37
Josephine Duboiscial strain on the heir and endanger the viability of an inherited business. Apart from certain rules on agricultural businesses, there are no special rules in the law of succession regulating the inheritance of businesses..Shares in companies can be inherited. If a partner of a partnership dies, th
作者: 脫毛    時(shí)間: 2025-3-30 20:13
Francine Rugebregt-Tampies heirs are put under total discretion of minority shareholders. As for the non-successor heirs, Civil Law has strongly protected compulsory portion, and though special law newly allowed compensation negotiation among heirs, it still accompanied court supervision. As for the successor protection, th
作者: Musculoskeletal    時(shí)間: 2025-3-30 21:43
Veroon Snaterfferent goals: The succession law accepts the testator’s will, although there is a boarder: Some of the deceased’s family members have a claim for a compulsory portion against the heir, which can be dangerous for the inherited company because of a splitting effect. The company law on the other side
作者: 充氣球    時(shí)間: 2025-3-31 02:22

作者: 結(jié)合    時(shí)間: 2025-3-31 08:44

作者: 豐滿有漂亮    時(shí)間: 2025-3-31 09:40

作者: Fresco    時(shí)間: 2025-3-31 14:46

作者: 有角    時(shí)間: 2025-3-31 21:34
Ab Kugel-Brongersmaed support to formulary than someone who organized a U.S. Treasury conference to defend arm‘s length pricing against a Congressional challenge in favor of formulary apportionment.978-1-4419-3990-6978-0-387-29487-2
作者: 熔巖    時(shí)間: 2025-4-1 01:39

歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
曲靖市| 扎囊县| 广汉市| 长乐市| 宜都市| 吴旗县| 莒南县| 锡林浩特市| 东乌珠穆沁旗| 益阳市| 庆元县| 岗巴县| 淮安市| 江川县| 萍乡市| 剑川县| 衢州市| 星子县| 临海市| 桐柏县| 红桥区| 马山县| 岳普湖县| 台前县| 墨竹工卡县| 嵩明县| 措美县| 中卫市| 康马县| 株洲市| 张北县| 正镶白旗| 双鸭山市| 建宁县| 滨海县| 荔浦县| 五台县| 铁岭县| 怀来县| 安顺市| 石渠县|